Sztutowo
5 oC
czwartek, 28 marca 2024
Imieniny: Anieli, Kasrota, Soni
5 oC

Marcin Owsiński napisał donos do prokuratury przeciwko mieszkańcom gminy Sztutowo

15 listopada 2019, 17:30
Marcin Owsiński napisał donos do prokuratury przeciwko mieszkańcom gminy Sztutowo
Przewodniczący Rady Gminy Sztutowo Marcin Owsiński przygotował zawiadomienie do Prokuratury przeciwko mieszkańcom Gminy Sztutowo, podejrzewając przez nich sfałszowanie podpisów pod petycją przeciwko utworzeniu Parku Krajobrazowego. Petycję podpisało przed kilkoma tygodniami 657 mieszkańców gminy Sztutowo.

Miałem okazję zapoznać się z ww. donosem w dniu 14.11.2019, mimo że mnie jako jedynego Radnego Przewodniczący nie poinformował o tym fakcie. Wszystkich innych osobiście powiadamiał aby zapoznali się jego zawiadomieniem.

Ze swojej strony mogę stwierdzić, że argumenty podnoszone w tym zawiadomieniu przez Pana Owsińskiego są absurdalne - m.in. rzekome podrobienie podpisów (bez przedstawienia jakiegokolwiek dowodu), czy podpisywanie się osób spoza gminy Sztutowo (dotyczy m.in. osób, które prowadzą w gminie Sztutowo działalność gospodarczą). Czy też prowadzenie zbiórki podpisów bez zgody na przetwarzanie danych osobowych (co jest kompletną bzdurą).

Skala rzekomych nieprawidłowości, których doszukał się pan Marcin Owsiński wraz z grupą kilku dzielnych pomocników wynosi kilkanaście przypadków. Jest to haniebne, że to Radni Gminy biorą udział w akcji odwetowej przeciwko mieszkańcom, za to że mieli własne zdanie i dbają o interes własny i całej gminy Sztutowo. 

Widocznie pana Marcina Owsińskiego i kilku innych radnych, jako zwolenników Parku Krajobrazowego, bardzo zabolało, że ogół mieszkańców gminy Sztutowo miał odmienne zdanie. W mojej ocenie złożenie donosu ma odstraszyć mieszkańców od brania udziału w jakichkolwiek inicjatywach obywatelskich, które różnią się w ocenie od zdania Pana Owsińskiego.

Uważam, że działanie Pana Marcina Owsińskiego (i grupy radnych , która mu w tym pomagała) jest niegodne mandatu Radnego. Każdy Radny obejmując mandat ślubował:

"Wierny Konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców."

W tym miejscu apeluję także, aby Pan Marcin Owsiński, zgodnie z informacją jaką udzielił mi w dniu 14.11.2019 opublikował i przedstawił publicznie mieszkańcom gminy Sztutowo doniesienie jakie napisał do Prokuratury.

Igor Rudziński

Radny Gminy Sztutowo

Czytaj także:
Komentarze (143):

~Dlaczego (niezalogowany) / 15.11.2019, 17:57
Czy temu człowiekowi nie jest wstyd. ? Chyba któregoś dnia podstawie taczkę pod gminą i wywiozę tego Pana.
~SKANDAL (niezalogowany) / 15.11.2019, 18:02
Nie rozumiem, no naprawdę nie potrafię zrozumieć postępowania tego człowieka... tu Wójt przepraszał mieszkańców, a tu robią takie rzeczy?! A przepraszam bardzo, wobec KOGO ma być wszczęte postępowanie? Kim jest podejrzany wg p. przewodniczącego? To jest kpina. Chyba naprawdę się nudzą w gminie... żeby takie rzeczy robić na mieszkańców, to się w głowie nie mieści. Jak widać niektórzy nie potrafią przełknąć porażki i tego że mieszkańcy się postawili...
~Harry Potter (niezalogowany) / 15.11.2019, 18:06
Czyżby strach, że ludzie zbiorą podpisy za referendum na odwołanie.... sami wiecie kogo? Haha
~Siwy (niezalogowany) / 15.11.2019, 18:26
Ale jaja.... Widzę, że Państwo O. Chcą rządzić gminą :O
~WYBORCY (niezalogowany) / 15.11.2019, 18:34
Donosiciel ze swoją grupą napisał donos na społeczeństwo ?
to dopiero kolejny skandal ale włodarz też jest w to zamieszany
i co nas 657 osób aresztują czy dowiozą na przesłuchanie do Malborka , oczywiście już pozamykają że mamy mieć odwagę i wypowiedzieć swoje zdanie - chyba jest jeszcze demokracja i żyją z naszych podatków , za kogo oni się mają ?
- już sami nie mają godności dla siebie a co dopiero względem innych ludzi .
Albo straszą policją albo prokuratorem ( czy to państewko gminne to jest policyjne ) - już odechciewa się ludziom mieszkać w tej gminie , ciągle jakieś gminne skandale .
Sam swego czasu pisał donosy na byłego św. pamięci dyrektora R. D ( a teraz pisze , piszą donosy na obywateli ) ----------------- wstyd !!!
Zaczyna się gminna wojenka przeciw ludziom co podpisali listy i nie chcą tego parku .
A gdzie ten wasz mądrala Robercik by postawić kres względem takich poczynań - fakt faktem doktorek ma go pod rudą kitą i nim rządzi, a ślimak się ślimaczy i myśli ze wygra następne wybory .
Głupota goni głupotę i swoiste zadufanie
Ja muszem , muszę być wójtem
Ja muszem , muszę być przewodniczącym
Ja muszem , muszę być radną , radnym
Przy takim poziomie to tylko współczuć , -same Judasze jak w tej stajni Audiaszau Roberta , kozy srają i się dobrze mają .

Zorganizujmy referendum i pozamiatajmy te brudy - chcemy spokoju w gminie a nie dziadowskiego rządzenia
Należy TEŻ poruszyć wraz ze sporządzeniem listy i podpisami ludzi w sprawie takich a nie innych wypowiedzi do KOMENDY GŁÓWNEJ z powiadomieniem WOJEWÓDZKIEJ I POWIATOWEJ by zajęto się konkretnie ORGANA , jak nam wszem i wobec wiadomo danej osoby .
WIELKI WSTYD !!!
~W internecie już piszą!!! (niezalogowany) / 15.11.2019, 18:49
Cytuję : "Rosja planuje utworzyć park narodowy po swojej stronie mierzei aby zablokować budowę przekopu. Samorządy działają w zmowie z Rosją i UE. A co robi rząd? Nic. gminie Sztutowo planowano rozszerzyć park krajobrazowy aby zablokować budowę przekopu mierzei i kanału. Tylko dzięki zbiórce podpisów mieszkańców udało się zablokować ten plan".
~Starszy (niezalogowany) / 15.11.2019, 18:50
U Pana Marcina obudzily się demony przeszłości. To i tak sukces że prawie cały rok wytrzymał bez donosu
~Ma być dobrze jak kiedyś (niezalogowany) / 15.11.2019, 19:05
Chcemy REFERENDUM!!! wójt na zieloną trawkę. Wybierzemy kogoś kto się wreszcie weźmie za porządki w Gminie!!!
~edek (niezalogowany) / 15.11.2019, 19:06
A ja zanim coś skomentuje to poczekam co zrobi przedstawiciel prawa czyli prokurator jeśli okaże się że nie ma znamion przestępstwa to faktycznie siara ale jak zostało popełnione przestępstwo to trzeba to wyjaśnić bo bez względu na wszystko prawo trzeba przestrzegać
~Zielak (niezalogowany) / 15.11.2019, 19:08
Afera za aferą, a gdzie jest "włodarz"?
No niestety nie ma.
~Obywatel (niezalogowany) / 15.11.2019, 19:14
Nie tylko dzięki mieszkańcom PK nie ma (choć chwała im za to), póki co... nawet nie wiecie, jakie organy zostały powiadomione w tej sprawie i kto kontaktował się z władzami... i nie był to byle kto. Jest wielu mądrych ludzi w naszej gminie i chyba nasi włodarze nie zdają sobie z tego sprawy.
~Gryf (niezalogowany) / 15.11.2019, 19:18
Mam nadzieję, że gmina zorganizuje autobusy do prokuratury :D
~Referendum (niezalogowany) / 15.11.2019, 19:30
Zbierzmy podpisy za referendum w odwołaniu jednego i drugiego! Dosyć tego!
~Mieszkaniec (niezalogowany) / 15.11.2019, 19:52
Jak Rada na najbliższej sesji nie odwoła Przewodniczącego 0. to nie pozostaje już nic innego tylko referendum. Ci ludzie nienawidzą każdego kto ma inne zdanie w tej gminie. Gdzie jest wójt? Niech powie prosto w oczy czy chce współpracować z mieszkańcami czy z panem 0.
~Mirek (niezalogowany) / 15.11.2019, 20:22
Jak można być tak fałszywym i dwulicowym... Na sesji wójt przepraszał mieszkańców, a za chwilę takie numery są robione żeby zastraszyć i zgnoić własnych wyborców
~Podpis (niezalogowany) / 15.11.2019, 20:39
Ludzie, czy wy widzieliście kto się podpisywał na listach? I kto później u p. WÓJTA na fb pisał, że go popiera?! Fałszystwo! Ci, co uważają że niby się nie podpisali i uważają, że sfalszowali ich podpisy poprostu boją się przyznać lub kłamią ! A Ci co mówią, że nie wiedzieli co podpisują, to przepraszam bardzo, jesteście dorośli, chyba potraficie czytać ze zrozumieniem czy macie "żółte papiery"?! Co to za argument?! Robicie z siebie analfabetów? Naprawdę?
~Greta Tchoonberk (niezalogowany) / 15.11.2019, 20:49
HOW DARE YOU! Nasza planeta nie wybaczy naszemu pokoleniu blokady powiekszenia tak pieknego parku! Wstyd! Zeby sie posunac do falszowania podpisow. Pojdziecie do piekla!
~ijo ijo (niezalogowany) / 15.11.2019, 21:48
Prowodyrem całego skandalu jest kudłata pani, ale pismo jest już na biurku komendanta, więc sprawa będzie szybko zamknięta.
~Bogusław W. (niezalogowany) / 15.11.2019, 22:05
Jesteśmy w kolejce wąskotorowej z podstawionymi wagonami na 650 osób jadącej ze stacji Sztutowo do prokuratury w Malborku na zeznania z przesiadką w Nowym Dworze Gdańskim. Podejrzanych jest 650 osób miejscowej ludności oskarżonych o działania wywrotowe wymierzone przeciwko lokalnej władzy. Na stacji Stutthof Muzeum wsiądzie główny kapo - człowiek bez honoru, chory na władzę za wszelką cenę. nie ustąpi nigdy ze stołka, chyba że siłą usuną go od koryta. Człowiek bezwzględny, nie liczy się z niczym i z nikim. Zniszczy każdego kto mu stanie na drodze. Siedząc wiele lat w obozowej kanciapie naczytał się propagandy Gebelskowsko-Urbanowskiej którą wciela w życie ogłupiając lokalny naród. Czy naród uwierzy w te brednie? Czy oskarżeni zostaną skazani? O tym w kolejnym odcinku...
~srutu tu tu (niezalogowany) / 15.11.2019, 22:19
ta kudłata pani niech pomyśli o swojej przeszłości , bo czystego morale brak i działa wbrew swoim wyborcom
~Obywatel (niezalogowany) / 15.11.2019, 22:31
Policjanci mają wpisane w regulaminie że muszą być apolityczni a ta pani ordynarnie łamie tą zasadę i powinna być postanowieniem komendanta usunięta z rady i zająć się tylko swoją pracą
~JA (niezalogowany) / 15.11.2019, 22:44
Setki razy dziennie powtarzam sobie ,
ze moje życie wewnętrzne i zewnętrzne zależne jest od wysiłków innych ludzi -
zarówno żyjących jak i umarłych.
I że musze dokładać wszelkich starań ,
by dawać z siebie tyle , ile otrzymałem .
Dziękuję wszystkim którzy otworzyli moje oczy , uszy , mój umysł i moje serce
ONI CO WYPRAWIAJĄ
~Do Bogusław W. (niezalogowany) / 15.11.2019, 22:46
Rozwaliłeś Chłopie system! Genialne!
~PROSTO W OCZY (niezalogowany) / 15.11.2019, 22:50
NALEŻY SIĘ ZASTANOWIĆ NAD TYM WSZYSTKIM CO NAS OTACZA , ILE PODŁOŚCI W TEJ SZAREJ CODZIENNOŚCI , ILE FAŁSZU I UŚIECHU PROSTO PATRZAC W OCZY WYBORCÓW
chce się wyć do księżyca ,czy nie ma mądrych ludzi co zrobią z tym bałaganem totalny porządek i zostanie przywrócony szacunek dla tego urzędu - bo na dzień dzisiejszy to tylko wstyd na cały kraj i UE .
~Exmundurowy (niezalogowany) / 15.11.2019, 22:53
Myślę, że nie jedno pismo już leży na biurku u komendanta w związku z.... mam nadzieję, że komendat wyciągnie konsekwencje. Jak już tak wszystko chcą robić zgodnie z prawem i zasłaniają się przepisami, to my też!
~mieszkańcy gminy (niezalogowany) / 15.11.2019, 22:54
Panie Bogusławie
serdecznie dziękujemy my mieszkańcy za Pana rzetelny wpis i mądrość , takich ludzi nam trzeba
~ my =jedność (niezalogowany) / 15.11.2019, 23:14
życzliwość ludzka bywa traktowana z pogardą ;
stawia się ją na równi ze słabością i uległością urzędujących , a życzliwe osoby za pochlebców .
Jednakże prawdziwa dobroć rodzi się z siły i jest pełna życia.
W młodości podziwialiśmy ludzi zaradnych .
Teraz na starość , podziwiamy ludzi dobrych nie fałszywych ze swymi wielkimi szantażami i brakiem szacunku dla ludzi zamieszkujących w gminie , jak Robert zawsze zaznaczał gmina to my , a on to już nie , tylko szczuć ludzi na ludzi - bo ktoś ma inne zdanie to już jest bebe .
Czy należy pisać donosy by upindolić ludzi -co chcą zyskać prze te swoje idiotyczne działania , zastraszanie ...
~Creme de la creme (niezalogowany) / 15.11.2019, 23:20
Bogusław rozwaliłeś system, kwintesencja natury omawianego przypadku,
Ijo ijo - do koszyczka z farbowanym vifonkiem trzeba dorzucić również starszego brata po fachu z podlaskim dialektem.
~Z bliskiej oddali. (niezalogowany) / 15.11.2019, 23:26
Ciekawe, czy "Doktor z kropką" zauważył, że już od dłuższego czasu szybuje w rakiecie? To już trzeci człon odpalony w drodze na księżyc. Stopień 1: organizacja pracy rady gminy, połączona z "sukcesem" małżonki na niwie dziecięco-szkolno-konkursowej . Stopień 2: "Kryzys śmieciowy" i kompromitacja gminy na skalę krajową. Ewenement z historycznego, sztutowskiego punktu widzenia. Stopień 3: donos na "własny naród". "Doktor z kropką" siedzi bohatersko w lądowniku. Wygląda ciekawie przez okienko. Nie czuje niepokoju, bo obok niego w fotelu nawigatora siedzi Robert. Powierzchnia księżyca tuż, tuż. To będzie twarde lądowanie. I bez powrotu. :)
~Zgoda buduje, a niezgoda (niezalogowany) / 15.11.2019, 23:34
Ludzie, nie bojcie się, to jest tylko i wyłącznie zastraszenie, aby w przyszłości (chyba niedalekiej) czasem, nie przyszło mieszkańcom do głowy zbierać podpisów na referendum w sprawie odwołania wójta czy p. Przewodniczącego... dziwię się tylko wójtowi, że się na to zgodził... drugi shotgun w kolano ze strony gminy...
~Apollo 11 (niezalogowany) / 15.11.2019, 23:42
Robi się coraz ciekawiej :D historia z drogą na księżyc: w punkt! 8) :P :D
~Kukuńków dwu (niezalogowany) / 15.11.2019, 23:57
Dyrektorka nie donosi na swoich uczniów a ksiądz nie donosi na swoich parafian, tylko w naszej miejscowości wybrani przez nas, by stać na straży naszych interesów, są przeciwko nam i traktują jako durny plebs którym można manipulować i wciskać ciemnotę.
~maks (niezalogowany) / 16.11.2019, 08:23
jeżeli to nie tajemnica to może opublikujcie te sławne listy w internecie bo przecież chyba ci co podpisali to się tego nie wstydzą ale proszę mi wierzyć są to listy wstydu i żenady, Takie bazgroły ,że nie można rozczytać co to za nazwiska i miejsca zamieszkania, a powtarzające się dwukrotnie nazwiska , widzę że Pan Igor jak był u władzy to nie robił nic ale teraz krzyczeć i krytykować to potrafi.
~Z bliskiej oddali (niezalogowany) / 16.11.2019, 11:55
~Lot na księżyc 2; czyli Robert.~
Na fotelu nawigatora siedzi Robert. Z niepokojem wygląda przez okienko. Rakieta co chwila poddawana jest turbulencjom. Pędzi w kierunku, którego nie rozumie. Nawet sam nie wsiadł tylko go zapakowali do środka. Miało być fajnie, miało być blisko załogi, miała być wycieczka, miała być impreza na wiejskiej orbicie. A tu same kłopoty. Ciśnienie wzrasta, załoga się buntuje, nikt nie pomaga. W dodatku jeszcze musi myśleć. Wcześniej było inaczej, gdy siedział na odprawach, a żona zdalnie sterowała. "Przeklęty Internet", pomyślał Robert. "Mogłem siedzieć cicho"...Na wypad z rakiety już jest chyba za późno. Załoga dezercję zauważy, a i sami zapewne szykują odpalenie foteli z dwójką kosmicznych bliźniaków...Z wahaniem wyciąga rękę w kierunku czerwonej wajchy przełącznika. "Zostaw" krzyczy doktor. . Toż się na tym nie znasz! Nie baw mi się w Pirxa!". Robert poczuł się mile połechtany. "No kto by pomyślał, że jestem podobny do Brosnana!"...Lądownik nieubłaganie pędzi ku powierzchni księżyca... :)
~Z dalekiej oddali (niezalogowany) / 16.11.2019, 12:49
A jak był sołtysem to było...
Czas skończyć z tą szopką i wracać do szarej rzeczywistości, czas wracać do osady.
~Nick (niezalogowany) / 16.11.2019, 12:52
Wstyd !!!
~Teleskop (niezalogowany) / 16.11.2019, 13:00
Wybór takiego włodarza to był taki sam kosmiczny pomysł jak ten teleskop na Skorwonkach.
Referendum!!!
~Do maks (niezalogowany) / 16.11.2019, 13:14
Obrażasz wielu mieszkańców pisząc, że są to listy wstydu i żenady. Nie każdy kaligrafuje, jakość pisma zależy od podpisujacego, a nie od zbierającego podpisy. Byłeś choć na jednym spotkaniu z PK? Widziałeś ile osób jest przeciw? Te argumenty, które podajesz są twoją subiektywną oceną sytuacji, nic więcej.
~ do z bliskiej oddali (niezalogowany) / 16.11.2019, 13:23
Najpierw popłakałem się ze śmiechu ale po głębszym zastanowieniu stwierdziłem że tu jednak trzeba by było płakać bo taki jest faktyczny obraz UG
~szlag (niezalogowany) / 16.11.2019, 13:42
a za te bilety na przejazd kolejką będziemy płacić ,czy darmowy przejazd jak kiedyś do obozu , lub na koszt gminy - jak to będzie bo już odlatują łabędzie a zima tuż tuż .
Dopuścić biedotę do władzy , dać pieniądze i można poznać co to za osoby , jaki poziom intelektualny w nich tkwi .
A jak się wyżrą to dają popalić ludziom w naszej gminie i najlepiej wszystkich zniszczyć bo mają inne swoje własne zdanie , nie na tym polega głupcy demokracja .
Na szacunek u wyborców trzeba sobie zapracować ciężką pracą a nie donosami .
Dalej strzelajcie sobie w swoje kopyta a będzie sielanka i gmina miodem płynąca ....
~do z bliskiej oddali (niezalogowany) / 16.11.2019, 14:34
czekam na kontynuację... ;) oddana fanka :blink: :D
~AK (niezalogowany) / 16.11.2019, 17:04
Proszę pamiętać, że rudy to nie kolor lecz charakter (p.przewodniczący obrazuje jaki). Łatwo jest zarzadzać niekompetentnym wójtem (jak można ubiegać się o takie stanowisko nie posiadając zdobytej w czasie studiów stosownej wiedzy i umiejętności), sołtysem, który przyklaśnie každej władzy i "pozbiera" wszelkie informacje-plotki.... Ktoś tym panom zorganizował kampanie, wypromował, wybrał kilkoma głosami... Mamy taką władzę, na jaką się godzimy. Gdy nie spełnia ona naszych oczekiwań, nie wywiązuje się z przedwyborczych obietnic, nie potrafi zarządzać zgodnie z literą prawa ani skutecznie: potrzebne są zmiany.
.



.
~waści borabora (niezalogowany) / 16.11.2019, 19:25
najwyższy czas na zmianę
REFERENDUM JUŻ ZAPLANOWANE --------------------------------- nie odejdą w spokoju NA WIEKI
dla króla i jego pazia fotel królewski podgryziony przez 650 osób
~John Smith (niezalogowany) / 16.11.2019, 22:42
Pan Bóg stworzył rudego żeby uważać na niego.
~Doskonale. (niezalogowany) / 16.11.2019, 23:07
Kolejny "strzał w kolano " 😎
~Stały czytelnik (niezalogowany) / 17.11.2019, 10:39
Wszystkie donosy zebrać, oprawić w ramki , przygotować wystawę stałą z wernisażem i pogadanką z mieszkańcami w bibliotece przy kawusi i ciasteczku.
~smiech (niezalogowany) / 17.11.2019, 13:19
stały czytelnik
MASZ RACJE I STAWIASZ KOLACJE
~tak tak na wznak (niezalogowany) / 17.11.2019, 13:24
najwyższy czas na REFERENDUM , NIE JESTEŚMY PACHOŁKAMI KTÓRZY WYPADLI KROWIE Z POD OGONA , MAJĄ LICZYĆ SIĘ ZE SPOŁECZEŃSTWEM , ICH ZDANIEM I SZANOWAC NAS , bo sami nie zasługują na szacunek .
Jesteśmy ciekawi jak czyją się i pracują pracownicy w tym urzędzie w takiej atmosferze która ich otacza , mają rodziny ,znajomych a tu same negatywne sensacje gminne .
Rudy grubasa przypina do swego pasa i ma siedzieć cicho jak szara mysz pod miotła rudego
~Grafolog (niezalogowany) / 17.11.2019, 13:32
To może skan wszystkich podpisów Igor mógłby wrzucić tutaj to ja ocenie czy są podrobione.
~Mieszkaniec (niezalogowany) / 17.11.2019, 13:47
gdzie jest włodarz ( jak się nazwał - lider lokalnej społeczności ) tej gminy? Czy on popiera to co robi przewodniczący? czyli gnębienie i niszczenie mieszkańców o innych poglądach?
~Czasopismo (niezalogowany) / 17.11.2019, 13:47
Obawiam się, że nie starczyło by miejsca na tą wystawę w bibliotece.
~bercik (niezalogowany) / 17.11.2019, 15:12
Jeśli ktoś będzie zbierał podpisy w sprawie referendum o odwołanie wójta chętnie podpiszę się jako numer pierwszy tylko dajcie znać gdzie będzie ta lista .Nawet jak ta lista by leżała na biurku wójta to i tak się podpiszę .Niech nie myśli że go się boję
~wróble na dachu (niezalogowany) / 17.11.2019, 15:46
bezkarność robi sama w sobie co robi
najwyższy czas do wyczyszczenia tej gminnej stajni Audiasza - wywalić baranów i kozy z kojców , bo zaraz siana zabraknie
~Nienawiść do obywatela (niezalogowany) / 17.11.2019, 17:29
Prosta sprawa władze gminy i radni chcą zastraszyć obywateli takimi poczynaniami i nic innego, zwykły Kowalski teraz siedzi w domu i się zastanawia czy nie popełnił błędu, że się podpisał na liście!!
Pamiętajcie ich jest tylko kilku bądź kilkunastu kolejni to z władze parku i pan WW który już pokazuje swoje nie zadowolenie, ze parku nie będzie.
Wiec pamiętajcie to my ich wybieramy i tak samo możemy ich odwołać, nie możemy się bać tylko zjednoczyć jako gmina i pokazać, że to my będziemy decydować gdzie chcemy mieszkać !!!
~Do bercik (niezalogowany) / 17.11.2019, 18:52
Bercik, idę z Tobą
~my za referendum (niezalogowany) / 17.11.2019, 18:58
ale ci co podpiszą listę dotyczącą referendum niech pamiętają o tym że w rzeczywistości należy iść na głosowanie i wybrać innego kandydata na wójta -nie może być powtórki z rozrywki itd...
~Jaa (niezalogowany) / 17.11.2019, 20:54
:D :D :D :D
~Mlody (niezalogowany) / 17.11.2019, 20:58
Czego tu się bać... Co to Chiny czy co? Każdy może podpisywać co chce
~Referendum (niezalogowany) / 17.11.2019, 22:03
Referendum, i to jak najszybciej. Na tych kłótniach i niezgodach traci tylko gmina, a gmina to mieszkańcy. Za dużo już tych afer. Trzeba umieć zejść ze sceny... tylko trzeba mieć honor.
~Mieszaniec sołectwa (niezalogowany) / 17.11.2019, 22:25
Składam do sołtysa Marka Zbigniewa Kacprzaka wniosek o złożenia sprawozdania z działalności jako sołtysa co Pan dokonał przez 1,5 roku jako sołtys?

Mówią na wsi że Pan tylko jest uchem wójta. Niech Pan powie mieszkańcom, co Pan załatwił, co pan zrobił dla tego sołectwa. I proszę rozliczyć się co pan prawie dzień w dzień robi na kawie u wójta. O czym pan rozmawiał tyle dni, bo na sesjach nie miał Pan nic do powiedzenia. Chcemy sołtysa, która działa na rzecz mieszkańców a nie tylko siedzi u Wójta na rozmowach które nic nie przynoszą.
~Dość tej propagandy (niezalogowany) / 17.11.2019, 22:41
Wójt znowu napluł mieszkańcom w twarz mówiąc ze to fantastyczny weekend bo dostał mandat. Donos Pana 0. go nie interesuje... kumple ze szkoły krzywdy sobie nie zrobią....
~zyta i pyta (niezalogowany) / 17.11.2019, 23:20
mogą tylko dobrze sobie zrobic
~Elka (niezalogowany) / 18.11.2019, 06:20
pies szczeka karawana jedzie dalej ,trzymam z Maksem opublikujcie te listy.
~ela ela (niezalogowany) / 18.11.2019, 07:48
Potrzebował rok żeby całkowicie stracić szacunek i zaufanie mieszkańców .Smutne ale trzeba żyć dalej a jedyna szansa dla Gminy to referendum .Bo sam nie ustąpi .
~Rysiek (niezalogowany) / 18.11.2019, 09:22
To będzie ostatni sprawdzian dla wojta. Musi sam podjąć decyzję czy chce dalej brnąć w bagno ramię w ramię z panem 0 czy odetnie się i od niego i zacznie działać z wszystkimi mieszkańcami
~Czekamy na Wasze opinie (niezalogowany) / 18.11.2019, 09:39
Ciekawe co na to nasi wielebni z parafii? Są z narodem czy z władza? ZWsze jak coś się dzieje to oni głowę w piasek. Czy to polski kościół czy obcego państwa Watykan?
~Autorka (niezalogowany) / 18.11.2019, 11:17
Niekompetentny wójt narzędziem w rękach p.O zrekompensował swoją marność i bezradnośč postacią p.sołtysa, ktory w ogóle nie ma swojego zdania, nie potrafi sformułowač publicznie żadnej logocznej
wypowiedzi, ale posłusznie służy swojemu panu. Czy taki ktoś (wybrany kilkunastoms głosami na "śmiesznym" zebraniu) powinien być nadal bezpośrednim reprezentatnem nas mieszkańców sołectwa Sztutowo??
~Brrrrr (niezalogowany) / 18.11.2019, 13:31
Jakaś cisza ze strony urzędu.... czyżby cisza przed burzą...?
~Kamieni kupa (niezalogowany) / 18.11.2019, 15:15
Co to za zarząd gminy co we własne gniazdo robi i swoje owieczki do rzeźnika prowadzi......
~Gumowe ucho (niezalogowany) / 18.11.2019, 17:00
Mieszkańcy wybrali, mieszkańcy mogą odwołać. Czekamy z niecierpliwością.
~Nnn (niezalogowany) / 18.11.2019, 17:53
Bercik zjajdziesz miejsce bym tez byl.1 wszy na liscie
~I co tera? (niezalogowany) / 18.11.2019, 21:46
No co tam ? Zabrakło odwagi ? Czekamy na odpowiedz Gminy 😎
~Nie tak szybko (niezalogowany) / 19.11.2019, 08:46
Sztutowiacy, a moze poczekamy, co na to prokurator, zamiast tu i teraz wyrokowac, bez obejrzenia dowodow?

Ja nie palam zadna sympatia do zarozumialego pana Przewodniczącego. Wojt, wybrany wieloma glosami i zaangazowany w swoja prace, popelnia dwa bledy: za bardzo wierzy, ze tylko dobra wsolpraca z Rada w osobie pana O. da mu mozliwosc dzialania i po drugie nie potrafi jasno przedstawic swoich argumentow. Ja nie wiem, czy Park bylby dobry dla Gminy czy nie. Krynica jest w Parku i inwestycje maja sie dobrze, ale moze ma racje ten, co mowi, ze to byloby utrudnienie. Trzeba bylo jasno na zebraniu wiejskim przedstawic ludziom korzysci i trudnosci, zeby sami mogli ocenic, a nie pokatnie prowadzic rozmowy, a potem sie wycofywac, przepraszac etc.

Pan Przewodniczacy ma chyba naprawde przekonanie o wlasnej wielkosci i o tym, ze mieszkancy sa glupi.

Ale jesli jakies podpisy faktycznie zostaly sfalszowane, to nie przez "narod", "mieszkancow", tylko przez konkretne osoby, ktore powinny poniesc konsekwencje. Ja bym nie chciala zeby falszowano moj podpis - nawet na kartce swiatecznej. Falszerstwo jest przestepstwem, tak samo jak rozboj i kradziez.

Czy zawiadomienie jest strategicznie madre, to osobna kwestia. Sprawa Parku juz upadla, a to zawiadomienie to woda na mlyn dla tych, ktorzy i tak go nienawidza, i innych podjudzaja, szczegolnie przeciw wojtowi. Na pewno zgody nie zbuduje.

Ostatnia sprawa to referendum. Jak se buduje dom, to nie w ciagu miesiaca. jak sie posadzi drzewo, to ono tez w ciagu miesiaca nie urosnie na 5 metrow. Sztutowiacy, wybralismy wojta przed rokiem, duza wiekszoscia glosow a juz od jakiegos czasu slychac wolanie o referendum. Jak to o nas swiadczy? Czy racje ma pan O., ze glupi jestesmy i nie umiemy wybrac? Czy moze dajemy sie podpuszczac?? Co ten czlowiek ma zrobic w ciagu paru miesiecy czy roku - wieze ze Srebrnej postawic? Po pierwsze, potrzeba czasu, po drugie pieniedzy, po trzecie dac w spokoju pracowac.

Ja mysle tak: wojt wiedzial, ze wszystkim ie dogodzi. Niech ubierze grusza skore i przestanie tak emocjonalnie reagowac i sie obrazac. Niech pokaze, ze pracuje dla Gminy i co udalo sie osiagnac, a nad czym pracuje. O kinie i Dino mowi jeszcze Farinade - nic. Stacji benzynowej tez nadal nie ma. A w Stegnie mozna.

Przewodniczacy nie pasuje do tej Gminy, on jest stworzony do wyzszych celow. Powinien go zastapic ktorys z Radnych, moze nawet pan Igor, zeby obie strony byly zadowolone.

I dajcie spokoj dyrektorce szkoly. Ona tez musi dogodzic wszystkim - dzieciom, rodzicom, nauczycielom, kuratorium i Gminie - i to na pewno nie jest latwy kawalek chleba. A nasza szkola funcjonuje solidnie. Poza tym, za malzonka nie moze odpowiadac.

Pozdrawiam wszystkich.
~Autorkaa (niezalogowany) / 19.11.2019, 13:54
Czyli mamy pozostawić na stanowisku wójta osobę bez podstawowej wiedzy merytorycznej (która zdobywa się na studiach) i stosownej praktyki? Dlaczego lepiej mówi się o włodarzach Stegny, Krynicy Morskiej? Do pewnych stanowisk dochodzi się poprzez lata pracy, zdobytą wiedzę i doświadczenie. Wójt to nie brat łat, wesoły sołtys... Proszę nie mylić stanowisk, odpowiedzialności. Straty narastają.
~hej Robercik hej Renatka (niezalogowany) / 19.11.2019, 14:40
Jak jestem w UG to odnoszę takie wrażenie jak bym był u cioci na imieninach a nie w instytucji Państwowej każdy z każdym na Ty żadnego szacunku dla zwierzchnika diabli wiedzą kto tam rządzi .W wielu urzędach bywam ale z taką atmosferą nie spotkałem się nigdzie .Powagi zero
~odczucia społeczne (niezalogowany) / 19.11.2019, 17:31
teraz po tych gminnych skandalach to musztarda po obiedzie -
każdy dorosły na urzędzie chyba wie co robi i jak omamia ludzi ( 2 oszołomów ,kadzicieli ,jest dobrze , pięknie , cudowna gmina itd.... w jakim celu taka gadka do Władka - nas można do 3 razy oszukać )
oni dwaj są winni wszystkiemu
ludzie już do nich nie mają zaufania , takich cyrków za poprzednich rządzących tą gminą nie było -
co to ma znaczyć : zastraszanie ludzi policją i prokuratorem - to najgorsze co może być , i jak tu mieć dla 2 pajaców szacunek ,dla takich donosicieli ? WSTYD I HAŃBA !!!
BYĆ NA GMINNYM ŚWIECZNIKU -to trzeba zdawać sobie sprawę z swoje czyny , słowa .
Słabi zawsze się bronią i grzęzną we własnej głupocie , ogarnia ich bezradność ale też arogancja , kto dołki kopie pod społeczeństwem sam w nie wpada .
Już sami się załatwili i wyrobi opinie w tych cudnych gminnych rządach .
Ludzie już nie mają szacunku dla tego urzędu i kierujących tym urzędem .
W społeczeństwie wielka wrzawa !!!
A co na to pracownicy co mają rodziny , znajomych - chichot społeczny .
Nawet pracownicy się zwalniają z tytułu byle jakiego zarządzania .
Sielanka za 5.000 się kończy , może referendum wyłoni nowego wójta , nowych radnych i powróci szacunek dla tego urzędu i w tym urzędzie .
Teraz jak trwoga to do boga - by pan Igor był przewodniczącym , chyba jaj sobie robicie ..
może tym sumptem ktoś wiele spraw chce zamieść pod biurko , bo ten człowiek zawsze wykrywa zakulisowe sprawy i sprawki które mają być ukryte przed społeczeństwem .
To nie ciemnogród tylko 21 wiek . A ludzka świadomość to ważna rzecz ,a nie bajery jednego czy drugiego muminka .
REFERENDUM !!! REFERENDUM !!! REFERENDUM JUŻ NADSZEDŁ TEN CZAS !!! i basta
~psotka kokotka (niezalogowany) / 19.11.2019, 20:44
jesteśmy zdruzgotani tym wielkim cyrkiem i brakiem powagi tego urzędu , czysta dziecinada i rozkosz w całym tego wydaniu
~O co tu chodzi? (niezalogowany) / 19.11.2019, 21:01
Jak Owsiński wydaje swoje periodyki historyczne to robi reklamę jakby co najmniej amerykę odkrywał. A tu napisał taki poemat i nie chce się nim podzielić ze swoimi czytelnikami.
~Dziad (niezalogowany) / 19.11.2019, 21:23
"Ciemno wszędzie, głucho wszędzie... Co to będzie? Co to będzie?" ! Ostatnio na gminnym Fb był post, że gmina utworzyła na stronie gmuny Sztutowo specjalną zakładkę, w której to będą pisać sprostowania do artykułów p. Igora. No i co? Gdzie te sprsotowania? Głupoty pisać na fb to piszą, ale żeby odnieść się do zarzutów to jakoś brak weny... no cóż...
~ttv sztutowo będzie (niezalogowany) / 19.11.2019, 21:42
Dyrektorka nikomu nie musi dogadzać -nikt z nas tego nie wymaga , tylko niech bzdur nie klepie na sesjach że masło jest maślane .
My swoje wiemy co jest grane .już nikt do niczego dobrego nas nie przekona , mamy swoje spotrzeżenia i zdania wyrobione ,nikt nas nie będzie swoją głupotą i plotami omamiał
Ani ona , ani tych lansujących się facecików -rozwalić to wszystko i zacząć budowę gminy od podstaw .

Wójcie wracaj na sołtysa -tylko taka społeczna praca twój umysł sołecki wzbogaca , nie twoje nogi na tak wysokie urzędnicze progi .
Chcemy nowego wójta , przewodniczącego i radnych .
Inaczej nic dobrego NIE WRÓŻYMY .
Nadszedł czas rozczarowań i ludzkiego śmiechu , czuliśmy że to będzie wielkie badziewie - i co i już jest .
~Anonimowy internet (niezalogowany) / 19.11.2019, 21:56
Wszystko co tu przeczytać na Sztutowo.com można, pozostawię bez komentarza, ponieważ każdy ma prawo pisać to co myśli. Szkoda tylko, że nikt nie ma odwagi podpisać się pod tym swoim imieniem i nazwiskiem. Skoro takie z was kozaki i chcecie się pierwsi na listach za referendum się podpisać, albo do UG na sesję pójść i tam Pana Wójta, Pana Przewodniczącego Rady Gminy i wiekszość radnych na taczkach wywieść, to miejcie jaja i zróbcie coming out...
~sara z babcią (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:12
coming out już był kilka razy
~nasze gminne rodzinki (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:17
Nasz pan Robert jeśli tak można nadaje się na Wojewodę albo Premiera ,to za niskie stanowisko dla niego , wenne twórczą ma jeden i drugi ale oni nadają się na wyższe urzędy
~Autorkaa (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:18
Tak łatwo jest pouczać innych, a samemu pozostać Anonimowym internetem. Poziom ww.panów.... Zapewne cichy wielbiciel.
~Mieszkaniec (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:26
Można w środę pójśc na dyżur wójta, spotkacie oprócz wójta całą jego klikę, przewodniczącego i klakierów z rady. Będą knuli jak zwykle jak się wykpić ze wszystkiego. Ja przyznam że głosowałem na Roberta, ale że jako włodarz nie potrafi zając stanowiska i się sprzeciwić swojemu doradcy (choremu na władzę koledze ze szkoły) to dla mnie jest nikim i żałuję oddanego głosu. Wstydzę się takiego wójta i jeśli będzie referendum to sam będę zbierał podpisy.
~rakieta start (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:41
Z tych obietnic to nawet już brakuje biletów na księżyc ,wszystkie wykupili, nikogo z sobą nie wezmą
~zyta z kolezanką izą (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:46
Młoda Autorkaa --------------------------------------- cichych wielbicieli nie było i nie ma , to nie baja Andersena , kogo tu uwielbiać ? nie bądź śmieszna
~Robert (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:48
To fantastyczna gmina. Jest pięknie i będzie jeszcze piękniej. Aby tylko udało się dotrwać na stołku do następnej afery
~Firma rodzinna (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:50
W Krynicy Morskiej będzie pani dyrektor krewna wójta? Kolesiostwo?
~@ (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:50
do pana " mieszkaniec" , my z tobą , siła w nas , popieramy @@@
~zwiastun (niezalogowany) / 19.11.2019, 22:54
jak wogóle dojdzie do tego referendum to ja zostaje Kmicicem wraz z moją żoną z PRL-u
~leszek wasz kumel (niezalogowany) / 19.11.2019, 23:19
650 stron postępowania , 650 osób zastraszonych i co dalej Robert i Marcin , jak tam samopoczucie ,czekamy na sesje w waszym wydaniu
~Bogusław W. (niezalogowany) / 19.11.2019, 23:25
W samo południe mroźnego grudniowego poranka kolejka wąskotorowa w ślimaczym tempie wyjechała ze stacji Sztutowo Centrum. W 3 wagonach dołączonych do lokomotywy zgromadzono 650 oskarżonych o działania wywrotowe przeciwko lokalnej władzy. Na stacji Stutthof wsiadł miejscowy kapo i oskarżyciel posiłkowy w jednej osobie. Kolejka niezbyt wartko wyruszyła ze stacji. Na co z rozwścieczeniem zareagował kapo "Schnella, schnella!!! Was ist das? Schaise, schaise!!!". Kierownik pociągu dorzucił do pieca kilka worķów z węglem i skład nabrał oczekiwanej prędkości technicznej. Emocje kapo zostały chwilowo uspokojne. Nie na długo. Rozwścieszczony tłum skandował: "zdrajca, sprzedawczyk!". Kapo nie rozumiał dlaczego tłum go nie uwielba. Myślał że dzięki propagandzie prowadzonej na tablicach ogłoszoniowych jest lokalnym zbawicielem a donos ma wyeliminować czarne owce ze stada posłusznych owieczek. Na stacji Tiegenhof pasażerów czekała przesiadka. Rozstaw szyn nie pozwala na bezpośrednie połączenie do prokuratorii w Malborku gdzie mają zostać przesłuchani oskarżeni tubylcy. Skład jednak nie dotarł do stacji docelowej. Co się wydarzyło po drodze na przesłuchanie? Dlaczego pociąg nie dojechał do celu? O tym w kolejnych odcinkach ....
~R i M (niezalogowany) / 19.11.2019, 23:41
super panie Bogusławie -czekamy na dalsze odcinki i damy panu nagrodę gminnego Nobla
brawo oby tak dalej , ma pan zmysł poetycki -super
~Elka (niezalogowany) / 20.11.2019, 07:18
czytam te wypociny i jestem zdziwiona kogo i kto zastrasza jeżeli ja jako mieszkaniec tej gminy nie zgadzam się z rozbudową parku i podpisuje się czytelni na tej liście z czytelnym nazwiskiem i imieniem oraz z czytelnym miejscem zamieszkania no to proszę mi powiedzieć kto ma prawo mnie zastraszać, Ja myślę , ze boją się krzykacze i ci co mają coś za paznokciami . Widzę również , że żadne rozsądne argumenty to was nie trafiają .
~Elka (niezalogowany) / 20.11.2019, 10:08
Od ponad 20 lat Kąty są w Parkach o czym informują tablice przy wjeżdzie do Kątów i proszę mi pokazać utrudnienia w budowie , maleńka wieś a powstają ogromne apartamentowce no chwała za to dalej przy maleńkich starych domkach przykleja się wysokie budowle i jak to się ma do utrudnień , Cieszy nas że nareszcie w Kątach robi się drogi podziękowania dla Wójta . Zawsze byliśmy traktowani po macoszemu. Dajcie spokój kudłatej i zajmijcie się swoimi sprawami macie widzę strasznie dużo czasu , Jak się człowiek napracuje to nie ma czasu i sił na wypisywanie głupot , Myślę ze gdyby ta strona nie była anonimowa to nie było by żadnego wpisu.
~do elka (niezalogowany) / 20.11.2019, 12:57
Jak już od 34 lat .A budowa tych dróg to tylko kontynuacja planów poprzednich Wójtów .Proszę zauważyć jak próbuje przypisywać sobie czyjeś zasługi a jak coś nie tak to winni inni tylko nie on
~do elka (niezalogowany) / 20.11.2019, 15:33
A ty nie rozumiesz, że gmina nie ma planów zagospodarowania przestrzennego? i tam gdzie ich nie ma, parki mogą nie wydać zgody na budowę? czy tak ciężko to wszystko zrozumieć? piszesz, że my nie mamy argumentów, a to ty ich nie masz, bo nie masz wiedzy. Twoje argumenty nie są rozsądne, dlatego do nas nie przemawiają. Byłaś na spotkaniu z parkami na sesji rady gminy? Raczej nie, bo byś takich głupot nie pisała. Temat PK raczej jest już zakonczony, wątpię aby powrócił...
~edek (niezalogowany) / 20.11.2019, 16:09
Jeśli gmina nie ma aktualnych planów to trzeba je jak najszybciej zrobić bo każda instytucja zrobi Ci stop czy to będzie Starostwo Urząd morski Drogi wojewódzkie itd
~Mieszkaniec (niezalogowany) / 20.11.2019, 17:07
Nic o nas bez nas
~Do elka (niezalogowany) / 20.11.2019, 19:34
Elka to podpisz się imieniem i nazwiskiem dla przykładu !
~Never ending story (niezalogowany) / 20.11.2019, 21:10
No i pan z PK robi spotkanie w Kątach Rybackich! Nie daje za wygraną! I znowu się zaczyna...
~Guma od majtek (niezalogowany) / 20.11.2019, 21:25
I co spotkanie z PK w Kątach później nazwą konsultacjami społecznymi?... uważajcie... p. W. znów w natarciu...
~zebranie (niezalogowany) / 20.11.2019, 21:38
ludzie wszyscy na zebranie które odbędzie się 4.12.2019 g.16.00 w świetlicy Kąty Rybackie
jak podała radna Irenka na swoim FB
~Deweloper bez ziemi (niezalogowany) / 20.11.2019, 21:41
Wymagania Parku Krajobrazowego to pikuś! Jak się któryś z was za pozwolenia w wydziale budownictwa zacznie starać, to życzę cierpliwości z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków...
~kawcia mocate (niezalogowany) / 20.11.2019, 21:47
Na tak ważne zebranie winni wszyscy przyjechać do tej świetlicy z całej gminy - mamy nadzieję ze wszyscy zostaną ugoszczeni kawą i ciastkiem ,a może będzie catering.
W dalszym ciągu gmina nie ma planu przestrzennego zagospodarowania , bo brak kasy ,a tam gdzie nie ma takiego planu to patki mogą nie wydać zgody na budowę ? czy tak ciężko to zrozumieć ?
Inne argumenty nie są rozsądne .
~StopPK (niezalogowany) / 20.11.2019, 22:03
Właśnie olejcie to spotkanie i z nim nie rozmawiajcie, nie ma sensu...
~Dawny kolega (niezalogowany) / 20.11.2019, 22:11
Pan 0. Jest skonczony w tej gminie. Czy on jest ślepy i tego nie widzi ? Kazdy radny ktory popiera tego drania jest jak samo nic warty i nadaje się tylko na śmietnik historii
~Marian (niezalogowany) / 20.11.2019, 22:35
Najpierw to Prokurator powinien przyjechać do gminy i zbadać szemrane dzialania panow 0 i Z przez ostatni rok.
~Dość kunktatorstwa (niezalogowany) / 20.11.2019, 23:03
Nasz radca prawny do dymisji!!!!!
~Iwona (niezalogowany) / 20.11.2019, 23:12
Cześć Marian super rozumujesz , najwyższy czas
~obserwator (niezalogowany) / 20.11.2019, 23:30
Prokurator w pierwszej kolejności powinien zgłosić się do przewodniczącego i pań radnych z kątów (w tym do funkcjonariusza policji) i dopytać kto osobom niepożądanym przekazał listy podpisów - panu WW, który mści się teraz na rolnikach (zrywającym z nimi umowy dzierżawy) oraz kto z radnych szykanował mieszkańców za podpisanie listy, To jest przestępstwo i powinno być ścigane, a nie że jedna pani robi gminę policyjną i z drugim rudym będą zastraszać mieszkańców. Może niech razem z Robercikiem ogłoszą godzinę policyjną. Nic dla gminy nie zrobili tylko chcą zastraszać ludzi.
~aż kipi w gminie (niezalogowany) / 20.11.2019, 23:34
wielki ukłon dla Obserwatora ze strony mieszkańców .
======================================================
zastraszyli społeczeństwo prokuraturą ( pismo już wysłali - tj. zawiadomienie z gminy poszło do prokuratury w Malborku i są na to dowody ) , a teraz zwołują zebranie w Kątach Rybackich , to dopiero trzeba być podłym do potęgi entej , ta ich mściwość już przekracza elementarną godność dla naszego społeczeństwa ze strony tych urzędników - chyba myślą że ponownie z nas zrobią głupców dziady kalwaryjskie.
Może jeszcze zrobią łapankę , kajdany na łapy i podstawią wozy policyjne ,bo nie liczą się ze zdaniem ludzi .
już wam nie u f a m y !!!
~Kolega ze służby (niezalogowany) / 20.11.2019, 23:42
jeśli faktycznie pismo poszło to komendant powiatowy i wojewódzki będą mieć pełne ręce roboty żeby wyprostować tą niezręczną sytuację. jaką ta pani daje opinię dla tych jednostek. Za pomocą koneksji służbowych chce załatwiać prywatne wojenki polityczne. Czy władze policji dają na to zgodę?
~Były wyborca (niezalogowany) / 20.11.2019, 23:53
Czy wójt jest niewidomy, że nie widzi że jak dalej będzie bronił Owsińskiego to sam pierwszy wyjedzie na taczce. Ale skoro kumpelstwo z Marcinkiem jest dla niego ważniejsze to nawet nie będzie mi go żal.
~my mieszkańcy (niezalogowany) / 21.11.2019, 00:00
Mamy nadzieję proszę Pana że jeśli tak owe pismo dotarło na biurka tych komend , to komendanci zajmą stosowne stanowisko w sprawie i będzie bardzo gorąco oj bardzo gorąco .
Faktycznie sytuacja jest niezręczna .
A opinie daje jaką daje dla tych jednostek bo taka jest to osoba , winna być apolityczna .
Stare przysłowie mówi proszę pana : NIE PAMIĘTA WÓŁ JAK CIELECIEM BYŁ .
Oj co w Niemczech się działo .
Po prostu tak jak pan napisał , załatwia prywatne wojenki polityczne jako pupil Robercika i Marcinka .
Ale musimy pamiętać ze mściwość ludzka nie zna granic tym bardziej że widziała listy z naszymi podpisami .
Czekamy na efekty.
~JĄ SUSZY (niezalogowany) / 21.11.2019, 00:13
Może pisma nie wysłali i nie będzie się mścić na nas co listy podpisaliśmy przeciw PK
~referednum czas zacząć (niezalogowany) / 21.11.2019, 00:18
Już szukamy kandydatów na wójta i na radnych .
Nan nich już nie będziemy głosować -udowodnili jakie mają kompetencje bez kompetencji
~Dość tej prywaty!!! (niezalogowany) / 21.11.2019, 07:41
To siedzibą gminy jest kąty rybackie!??!!! Aha. To może najlepiej zrobić od razu zebranie na Grodzkiej w kątach rybackich w domu byłego sołtysa?
~Czasna następne listy!!!! (niezalogowany) / 21.11.2019, 07:43
A więc listy dały efekt!!!! Czas na następne. Boją się ich jak putin przekopu. Tak trzymać! A prokuratorem to sobie mogą straszyć. Ja podpisałem i co mi zrobicie? Nic
~Właściciel pensjonatu (niezalogowany) / 21.11.2019, 07:56
Wójt, rada, radca do dymisji natychmiast!!!!
~Dziękujemy Już. (niezalogowany) / 21.11.2019, 07:57
ŻADNE ale to ŻADNE z obietnic wójta nie zostały spełnione.
~Likwidacji gminy cd. (niezalogowany) / 21.11.2019, 10:51
Wszystko można wybaczyć ale że wójt potajemnie chciał nas sprzedać parkom!?
~Ronnie Ferrari (niezalogowany) / 21.11.2019, 11:27
Jakie wspaniałe zebranie było w Kątach w sprawie Parku Krajobrazowego. Wzorowa frekwencja i merytoryka na wysokim poziomie. Wszyscy z niego wyszli ubogaceni jednokierunkowo. Trwało tyle godzin od wieczora aż do rana. Tylko zapomnieli włodarza o zdanie zapytać. Oj smuteczek. Nie wierze, że to pisze ale - punkt dla Wójta.
~Shotgun (niezalogowany) / 21.11.2019, 16:15
Wysłali zawiadomienie w sprawie złamania prawa w sprawie zebranych podpisow. A ja się pytam: w/w podpisy były złożone do wiadomosci wójta i radnych, więc jakim prawem pan w. z PK miał wgląd do list z podpisami? Czy nie zostało złamane prawo? Kto udostępnił listy panu W. ? Czy teraz My jako mieszkańcy mamy złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa? Powinniśmy.
~Brawo (niezalogowany) / 21.11.2019, 16:24
W końcu słuszna decyzja wójta w sprawie zebrania z PK w Kątach Rybackich! Brawo!
~Putin (niezalogowany) / 21.11.2019, 16:40
Od dzisiaj zebrania sołeckie w Katach tylko pod chmurką
~ave wódz (niezalogowany) / 21.11.2019, 16:45
Wodzu pozwolisz zrobić Sylwestra na boisku wiemy że nie jest do tego przeznaczone ale bardzo prosimy
~Rolnik (niezalogowany) / 21.11.2019, 17:58
A w Groszkowie w centrum wsi przy rowie.
~gdyby głupota umiała.... (niezalogowany) / 21.11.2019, 18:13
do Putina i ave wodza:
-czy nie umiecie czytać ze zrozumieniem??
Jakie wiejskie zebranie? Boisko to świetlica?



~do obeserwator (niezalogowany) / 21.11.2019, 18:21
Jeżeli to prawda, że listy bezprawnie zostały udostępnione to ..... w jaki sposób dostały się w ręcę tego pana? Czy radni robili zdjęcia tych list? bo chyba to jedyna opcja... jeżeli tak, to sprawa dla prokuratury. A najlepsze jest to, że pan w. swoim komunikatem na fb PK przyznał się, że miał wgląd w listy... a więc? śmierdzi to na km....
~analizator (niezalogowany) / 21.11.2019, 18:26
Rzeczywiście jest napisane na fb PK: "ze względu na fakt, iż duża liczba mieszkańców Kątów Rybackich wyraziła pisemny sprzeciw...". Wniosek jeden - miał wgląd w listę z podpisami.
~ela ela (niezalogowany) / 21.11.2019, 18:45
Zablokował świetlice bo czuje że referendum tuż tuż
~mieszkaniec Sztutowa (niezalogowany) / 22.11.2019, 20:09
Panie Wójcie, czy aby skorzystać z WC w świetlicy w Kątach Rybackich też trzeba mieć Pana zgodę?
Proszę o odrobinę szacunku dla ludzi którzy Pana wybrali!!
~myslimy z prawnikami (niezalogowany) / 22.11.2019, 23:24
facet w postaci Wójt , jaja sobie z ludzi robi , kawał drania społecznego wraz z rudym ,'
sami się przekonacie co będzie się działo jak dostaniemy wezwania do MALBORKA , tych drani usuniemy jak sami nie zrezygnują ,kto pod kim doły kopie sam w nie wpada
~świetlina Kąty (niezalogowany) / 22.11.2019, 23:47
Ulka slara leci , dzwoń do Roberta , może otrzymasz zgodę na otworzenie klopa , slara po nogawkach nam lecie , a jak nie to dzwoń do rudego by wydal zgodę .
Wkur mieszkańcy gminy na to zacofane ...................................
~mieszkaniec Sztutowa (niezalogowany) / 23.11.2019, 09:54
Spokojnie, wezwanie do Malborka może również dostać Pan Wójt Sztutowo Robert Zieliński lub Pan Przewodniczący Rady Gminy dr Marcin Owsiński za łamanie Ustawy o Samorządzie Rerytorialnym. Przypominam:
Dz.U. 1990 Nr 16 poz. 95
USTAWA z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym
~Ktoś (niezalogowany) / 24.11.2019, 07:27
przeczytałem ze zrozumieniem te komentarze /wszystkie/ i o zgrozo co jest z tymi listami nie tak , że wszyscy się boicie aby nie ujrzały światła dziennego . Podpisałem się na tej liście i proszę mi wierzyć nie boję się ani Prokuratora bo to też człowiek ani Pana O, Dla mnie mogą je nawet wyłożyć w każdym sklepie i powiesić na każdym słupie ogłoszeniowym . Ludzie czego wy się boicie i czego wstydzicie , każdy ma prawo mieć swoje zdanie i bronić go. chyba że coś z tymi listami jest nie tak. Pan O pisze donosy na swoich wyborców - poczekajmy co zrobi Prokurator i jeżeli nie ma podstaw bo wszystko jest dobrze - no to nie pozostaje ni innego jak zebrać mieszkańców gminy 2 taczki i jedziemy sprawa prosta i czysta. Wy wszyscy oczerniacie tu swoich przeciwników i też piszecie donosy choćby na kudłatą - brzydko ale myślicie chyba ,że wam wolno a innym nie - nikomu nie wolno obrażać innych i niszczyć im życia. W polityce potrzebni są też przeciwnicy ale proszę z kulturą .
~Do ktoś (niezalogowany) / 24.11.2019, 20:47
Tu nie chodzi o to że ktoś się boi czy nie tu chodzi o jawny donos na swoich wyborców, gdzie rzekomo kilkanaście jest podrobionych na 650 do których jeszcze 100 jest niezłożonych. Czyli skala z du.y rozumiesz? Dlaczego wcześniej niepoddał się sądowi kiedy uchwałę błędnie wypełniał i przez co gmina jest w plecy kilkanaście tysięcy, nie wspominając o szkolnej aferze. Szukanie wszędzie winnych tylko nie u siebie. Człowiek na takim stanowisku powinien świecić przykładem a nie być hipokrytą.
A kudłata z powodu służby jaką pełni powinna być głosem rozsądku bezstronności całej rady, a skoro nie słucha ludu ani wójta, który mówił "odraczamy i głosujemy przeciw" i do tego jeszcze podjudza i podburza to niech się nie dziwi że ludzie są krytyczni wobec niej.
~Ktoś (niezalogowany) / 28.11.2019, 11:21
każdy człowiek który pracuje ma prawo się mylić ważne że potrafi się do tego przyznać , kudłata na sesja reprezentuje nas mieszkańców a nie fabrykę w której pracuje i tylko my jej wyborcy mamy prawo ją krytykować tak naprawdę to wara wam od niej. Jest nasza a my ją popieramy ma chociaż własne zdanie którego potrafi bronić mimo tylu pomyj na nią wylanych, Brawo kudłata trzymaj się.
~Proste jak budowa cepa (niezalogowany) / 28.11.2019, 17:40
Więc nie powinna głosować w sprawie która dotyczy mieszkańców Sztutowa, tu Jej wyborcy nie mieszkają.
~ktoś (niezalogowany) / 30.11.2019, 19:28
tak tu się zgadzam nie powinna ale czy tylko ona zabrała głos a te podpisy mieszkańców Kątów na listach co oni mają wspólnego z PK jak już od tylu lat w nich mieszkają,
~Radio Erewań (niezalogowany) / 07.12.2019, 17:54
Czy to prawda, ze w ZSRR trudno jest o rozwód?
- To prawda, ale rozwody są u nas niepotrzebne. Wystarczy przecież donos....
Dodajesz komentarz jako niezalogowany. Możesz się zalogować i dodać komentarz ze swojego konta

NOWOŚĆ! Dodaj zdjęcie do komentarza (opcjonalnie):
Sztutowo.com nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze nie dotyczące tematu artykułu, zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane
Reklama | Kontakt

© Sztutowo.com 2011-2024 Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów zawartych na stronie możliwe po uzyskaniu zgody autora.